Photobucket

Wednesday, January 22, 2014

DITELAN PAHIT DIBUANG SAYANG


Semakin menghampiri ketibaan bulan FEBRUARI, jiwa ini semakin resah. Perasaan semakin kacau dengan seribu persoalan. Mampukah diri ini merealisasikan janji-janji yang pernah dilakar pada tahun 2013? Menunaikan janji sudah pasti. Merealisasikan impian juga pasti. Namun, ketidakupayaan dan harga diri memaksa diri ini pergi dan meninggalkan apa yang telah dimiliki. Sesungguhnya, diri ini tidak mampu menanggung perasaan lagi. Selamat tinggal Labuan. Kuala Nerang, aku datang kepadamu. Membawa cinta dan harapanku yang menggunung. Sesungguhnya aku menyayangi Labuan tetapi aku juga mencintai Kuala Nerang. Sungguh, aku tidak mampu membuat piihan namun aku terpaksa membuat keputusan. Keputusanku, ditelan pahit, dibuang sayang......

GURU-GURU YANG SPORTING

BERSAMA RAKAN SEJAWAT
KENANGAN DENGAN MURID PEND. KHAS

No comments:

Post a Comment