Photobucket

Sunday, December 22, 2013

WANITA DAN PERHIASAN

Tema hari ini lari sedikit daripada persoalan tentang bahasa. Namun masih lagi membicarakan sesuatu tentang kehidupan manusia. Lumrah manusia yang diciptakan Tuhan terdiri daripada lelaki dan perempuan. Naluri seorang lelaki an seorang perempuan amat berbeza ibarat langit dengan bumi namun mereka saling memerlukan. Lelaki memerlukan wanita begitu juga wanaita amat memerlukan lelaki sebagai pasangan mereka. Naluri wanita lebih kepada kecantikan, penampilan dan kesempurnaan manakala lelaki pula lebih mementingkan keegoan, kesombongan dan kemegahan. Oleh itu, setiap wanita tertarik dengan semua bentuk perhiasan sama ada perhiasan diri, rumah tangga dan anak-anak. Maka emas dan wanita tidak dapat dipisahkan.

Emas merupakan salah satu barang kemas yang menjadi idaman setiap wanita. Memiliki barang kemas seperti emas sangat menggembirakan hati seorang wanita. Hal ini demikian kerana emas aalah lambang kesempurnaan dan keunggulan seorang wanita. Seorang suami yang baik hati akan sering menghadiahkan barang kemas seperti emas kepada isteri mereka. Bagi suami yang kurang mampu pula, berusaha menghadiahkan isteri mereka sebentuk cincin atau seutas gelang 2-3 tahun sekali akan menambahkan kesetiaan isteri mereka. (Betul ke?)...hehehe

Di sini, para isteri tidak perlu menyusahkan para suami menghadiahkan gelang, cincin atau rantai emas setaahun sekali kepada kita. Kita boleh berusaha sendiri untuk mendapatkannya. Melalui bisnes emas online seperti http://www.powergold.biz.com kita bolehe menjana pendapatan melalui perniagaan emas di samping kita dapat melaram. Barang kemas dan semua bentuk perhiasan seperti berlian, emas dan batu-batu permata dapat menambahkan keyakinan seseorang wanita di samping dapat menonjolkan penampilan yang menawan.

Oleh itu, jom sertai para usahawan emas yang semakin mendapat tempat di negara kita. Ingat, kalau tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya. Emas adalah pelaburan masa hadapan. Emas juga dapat digunakan semasa kesusahan. Emas sangat berharga ibarat masa itu emas, janganlah kita berlengah melakukan sesuatu yang orang anggap mustahil kerana tiada sesuatu yang mustahil di dunia ini.

No comments:

Post a Comment